mandag 29. juni 2009

Økologiske urter frå Nordgard Aukrust

Å innta frukosten på trappa med ein døsig pusekatt ved sidan av, rusle berrføtt i graset, klø ferske myggstikk og nyte lange sommarkveldar utandørs - det er sommar og ferie :D Sommar betyr også ferske krydderurter i hagen, men for dei av oss som ikkje har egen hage eller av andre grunnar ikkje har anledning til å dyrke urter sjølve i sommar finst det råd. Under Lomseggen i Lom ligg Nordgard Aukrust der eit stort antal urter blir dyrka økologisk. Smakrike tørka krydderurter som gjev maten det vesle ekstra og velgjerande urtete er blant varane du finn i gardsbutikken. Varene kan også bestillast på e-post/fax/post, bestillingsliste med prisar (eks. mva) finn du her. I tillegg kan du kjøpe gavepakninger med krydder og te - ei perfekt gåve til matglade venner. Til glede både for smakslaukane og miljøet.

5 kommentarer:

Ellen Marie Albertsen sa...

Fant ikke ut hvor nettbutikken var på den siden jeg? :)

Anne sa...

Nå har eg lagt ut link i innlegget til bestillingslista, legg den ut her i tillegg:

http://www.aukrust-nordgard.no/doc/privatprisar09.doc

Eg bestilte ved å sende ein e-post der eg skreiv kva for varer eg ønskja å kjøpe, men bestillingslista kan og sendast inn via fax eller i posten.

Ellen Marie Albertsen sa...

Takk!!
Skal sjekke den ut, virker som en fin og seriøs plass for oss som ikke har tid eller plass til å holde på med urter og slikt:)

Cecilie sa...

Høres i hvert fall ut som du har en fin sommerferie! ^^

Spennende med økologiske urter :) Så gjennom lista, de hadde jo faktisk ganske stort utvalg også!

Naturlige Anita sa...

Spennende. Herfra kommer det nok en bestilling på noen av de urtene jeg ikke allerede har hjemme.