fredag 15. mai 2009

Pants to Poverty - Ridding the world of bad pants

"We're here to rid the world of bad pants...one by one, we'll take them out so all that we have left are good pants!" (pantstopoverty.com)

Min kjære har hatt bursdag, og fra meg fikk han blant annet en "Pants to poverty" - boksershorts. Økologisk og fairtrade bomull :D

Boksershortser fra Pants to poverty kan blant annet kjøpes fra nettbutikken til Friends Fair Trade (norsk) og fra Nigel's eco store, som jeg bestilte fra.

Glemte jeg å si at jeg bestilte en til meg selv også? :)

Obs!Obs! Boksershortsene for menn er litt store i størrelsen, mens damebokserne er litt små i størrelsene.

(Bilde fra nigelsecostore.com)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Heisann!
Da har jeg "lansert" siden min...den nye grønne nettsiden jeg snakket om. Adressen er http://levlogisk.com
Jeg har lagt til bloggen din som "grønn blogg" på det nye stedet så veldig hyggelig om du hadde kikket innom og lagt til meg også hvis det faller i smak. Prosjektet er enda ganske nytt så siden vil naturlig nok bli fyldigere etterhvert. Mvh Sally

Cecilie sa...

Kul idé! Og T-skjorta under her var også kul :)

Anonym sa...

Dette var rett og slett veldig gode tips! :)